شما ایرانسلی‌های عزیز می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هرگونه هزینه راه اندازی یا فعال سازی، صرفا با حضور در مناطق تحت پوشش، با تنظیم گوشی دارای قابلیت پشتیبانی از نسل ۳ و ۴ از کیفیت متمایز خدمات نسل‌های بالاتر اینترنت بهره مند شوید. برای استفاده از خدمات نسل ۴، ضروریست از سیم کارت های دارای قابلیت 4G (USIM) استفاده کنید. بدین منظور می توانید با مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل سیم کارت فعلی خود را با پرداخت هزینه ۱۰۰.۰۰۰ ریال تعویض کرده و یا نسبت به خرید سیم کارت نسل ۴ اقدام نمایید. خرید سیم کارت نسل جدید که دارای ۱۰۰.۰۰۰ ریال اعتبار اولیه هستند، ۲۰۰.۰۰۰ ریال هزینه خواهد داشت.

 

 

با استفاده از خدمات 4G امکان استفاده از برنامه های کاربردی و محصولات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق العاده فراهم خواهد شد به شکلی که با بهره مندی از پهنای باند چندین برابر اینترنت نسل های دیگر، چند کاربر می توانند به طور همزمان از حساب اینترنت یک خط استفاده کنند. بدین منظور، مودم های 4G برای سهولت دسترسی به اینترنت پرسرعت و با کیفیت برتر، در اختیار شما قرار گرفته اند.

هم اکنون شهرهای ارومیه، اراک، اردبیل، اسدآباد، اصفهان، اندیشه، اهواز، ایلام، آبادان، آستارا، بابل، بجنورد، بندرانزلی، بندرعباس، بهارستان، بوشهر، بیرجند، تبریز، تهران، جلفا، خرم آباد، خوی، دستگرد، دورود، دولت آباد، رشت، ری، زاهدان، زنجان، ساوه، سرعین، سقز، سمنان، سنندج، سهند، شهرکرد، شیراز، قروه، قزوین، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، گرگان، لاهیجان، لنگرود، مرودشت، مشهد، میانه، همدان، یاسوج و یزد یزد تحت پوشش خدمات نسل ۳ قرار دارند. همچنین، ارائه خدمات نسل چهارم نیز از شهر مشهد مقدس آغاز شده است. به یاد داشته باشید، علامت هایH+ ،H ،3G  و حتی LTE و 4G روی نمایشگر تلفن همراه نشان می دهد که شما در شبکه اینترنت همراه هستید.

این زیرساخت پیشرفته از طریق ایجاد دسترسی عموم مردم به اینترنت همراه با کیفیت امکانات وسیعی همچون خدمات دولت الکترونیک، پرداخت و بانکداری همراه، سلامت همراه، آموزش مجازی و نیز خدمات سازمانی بر بستر موبایل را برای بهبود کیفیت خدمت رسانی در راستای رسیدن به جامعه پیشرفته ایرانی ایجاد می نماید تا علاوه بر بهبود تجربه زندگی دیجیتال، منجر به رونق بیشتر در بازار کسب و کار شود.

لطفا توجه داشته باشید، نوع اتصال شما به شبکه اینترنت همراه (نسل ۲، ۳ و یا ۴) بر اساس شبکه انتخابی پیش فرض در گوشی تلفن همراهتان تعیین خواهد شد؛ بدین معنی که اگر طبق تنظیمات گوشی شما، شبکه پیش فرض، نسل ۴ انتخاب شده باشد ولی شما در محدوه پوشش نسل ۳ باشید، گوشی به طور خودکار از اتصال شبکه نسل ۳ استفاده خواهد کرد.

 

 

تنظیمات اینترنت همراه ایرانسل

 

 

 

تنظیمات خودکار سرویس اینترنت همراه

برای دریافت تنظیمات به صورت خودکار، کد *۱۳۰*۳*۶# را شماره گیری نمایید تا ظرف چند لحظه، تنظیمات برای شما ارسال شود.

لازم به ذکر است که تمام گوشی‌هایی که تنظیمات اینترنت همراه بر روی آنها انجام شده است، در صورت پشتیبانی از نسل ۳ یا ۴، قابلیت کارکرد در این شبکه‌ها را دارا بوده و نیازی به انجام مجدد تنظیمات نیست.

 

اکثر گوشی‌های استاندارد موجود در بازار ایران بدون نیاز به انجام تنظیمات دستی قابلیت اتصال به شبکه اینترنت همراه ایرانسل را دارند. درصورتی که تلفن همراه شما به صورت خودکار به شبکه اینترنت متصل نشد، لازم است تنظیمات به صورت دستی انجام شود.

Value

Item

Irancell-Internet

Connection Name

mtnirancell

APN

مشترکین گرامی، چناچه گوشی شما از جمله مدل های قدیمی تر دستگاه های تلفن همراه بوده و با تنظیمات فوق فعال نمی شود و یا به درستی عمل نمی کند، از  استفاده کنید. در غیر این صورت، لطفا تنظیمات WAP را از گوشی خود پاک کنید.

نحوه وارد کردن تنظیمات دستی در گوشی‌های دارای سیستم‌عامل‌های مختلف: 

تنظیمات اینترنت و پهن باند برای گوشی های دارای سیستم عامل Android نسخه ۴ و بالاتر 

تنظیمات اینترنت و پهن باند برای گوشی های دارای سیستم عامل Android نسخه های قدیمی 

تنظیمات اینترنت و پهن باند برای گوشی های دارای سیستم عامل iOS گوشیهای Apple iPhone  

تنظیمات اینترنت و پهن باند برای گوشی های دارای سیستم عامل Windows phone 8

تنظیمات اینترنت و پهن باند برای گوشی های دارای نسخه‌های قدیمی سیستم عامل Windows phone

تنظیمات اینترنت و پهن باند برای گوشی های دارای سیستم عامل Blackberry

تنظیمات اینترنت و پهن باند برای گوشی های دارای سیستم عامل Java

تنظیمات اینترنت و پهن باند برای گوشی های دارای سیستم عامل Symbian

تنظیمات اینترنت برای گوشی های دارای سیستم عامل Bada

تنظیمات اینترنت برای گوشی های دارای سیستم عامل MeeGo

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها