خرید سیم کارت همراه اول

خرید سیم کارت 0912

همه ما این روزها یک سیم‌کارت، چه اعتباری و چه دائمی، داریم و تفاوت اپراتورهای مختلف را به‌خوبی می‌دانیم. سیم‌کارت‌های دائمی یکی از انواع سیم‌کارت‌هایی است که توسط همه اپراتورها ارائه می‌شود؛ بااین‌حال سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول، همیشه طرف‌داران بیشتری داشته و از میان آن‌ها سیم‌کارت با خط 0912 بیشترین محبوبیت را دارد. اگر شما هم به دنبال خرید سیم کارت 0912 هستید، این مقاله باب میل شما نوشته شده است.

سیم‌کارت‌های 0912 اولین خطوط و اولین سیم‌کارت‌هایی بودند که از سال 1373 توسط شرکت ارتباطات سیار که این روزها آن را با نام همراه اول می‌شناسید وارد بازار شد و به‌عنوان نمونه 4 سیم‌کارت در اختیار نهاد ریاست‌جمهوری قرار گرفت. از دلایلی که طرف‌داران این خط همیشه به آن علاقه دارند، قدمت این سیم‌کارت‌ها است. بیایید با هم نگاهی به این سیم‌کارت‌ها بیندازیم.

سیم‌کارت 0912 دارای طرفداران زیادی است

سیم‌کارت 0912 دارای طرفداران زیادی است

 

از پیش‌شماره 0912 چه می‌دانید؟

سیم‌کارت‌های 0912 همان‌طور که گفتیم به دلیل اینکه جزو اولین سیم‌کارت‌هایی بودند که در اختیار عموم قرار گرفتند، محبوب‌ترین سیم‌کارت‌ها محسوب می‌شوند. این سیم‌کارت‌ها دارای کدهای مختلف هستند که این کدها بر اساس عددی که بعد از 912 قرار می‌گیرند، محاسبه می‌شوند.

باید گفت سیم کارت 912 کد 1 دیگر تولید نمی شود و شرکت همراه اول صرفا سیم کارتهای سلب امتیاز شده که دیگر استفاده نمی شوند را به صورت فروش مجدد در بازار عرضه می کند، که از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. اما سیم کارت های کد 1 که کارکرده هستند همچنان خرید و فروش می شوند ولی بالاترین قیمت را در بازار دارند.

آنچه شرکت ارتباطات سیار در ابتدا ارائه کرد شماره 0911 بود. سپس به دلیل اختصاص هر رقم بعد از 091 برای یک شهرستان، جای عدد 1 با عدد بعدی تعویض شد و به این دلیل کد یک اعتبار زیادی پیدا کرد. در واقع کد 1 برای این سیم‌کارت نشان از این دارد که این سیم‌کارت‌ها قدمت بسیار زیادی دارند و همین امر برای برخی از کسب‌وکارها وجهه خاصی را به همراه دارد.

0912 از خطوط اپراتور همراه اول است

0912 از خطوط اپراتور همراه اول است

 

 

سیم‌کارت 0912 و این‌همه مزایا!

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی شماره خط کسی را دیده باشید از پیش‌شماره آن قضاوتی در ذهن شما شکل گرفته باشد. بله! همین‌طور است. پیش‌شماره 0912 در واقع یکی از معدود خطوطی است که دارای وجهه اجتماعی است که اغلب افراد با موقعیت‌های اجتماعی بالا از آن برخوردار هستند. البته اعتبار اجتماعی برای همه سیم‌‍‌کارت‌های دائمی همراه اول نسبت به سایر اپراتورها مفروض است؛ اما خرید سیم کارت 0912 از همه سیم‌کارت‌های دائمی دیگر اعتبار بیشتری به شما می‌بخشد.

اگر قرار است اعتبار کسب‌وکار خود را افزایش دهید، بد نیست از این پیش‌شماره خریداری کنید تا متوجه تغییر نگرش مشتری خود پس از شنیدن شماره خطتان شوید. البته درست است که این شماره از قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر سیم‌کارت‌ها برخوردار است، اما اعتباری که برایتان به همراه دارد پس از مدتی این هزینه را از بین می‌برد. از طرف دیگر، شما همیشه می‌توانید مشتری این سیم‌کارت را پیدا کنید و حداقل به همان قیمتی که تهیه کرده‌اید آن را بفروشید.

از دلایل دیگری که این سیم‌کارت‌ها محبوبیت زیادی دارد این است که این پیش‌شماره اغلب برای تهران استفاده می‌شود و هنوز هم حتی افراد زیادی که کسب‌وکارشان در شهرستان است تمایل دارند با کمک این پیش‌شماره اعتبار بیشتری به حرفه خود دهند.

چه نکاتی را باید در نظر بگیرید

چه نکاتی را باید در نظر بگیرید

 

 

نکاتی که در تهیه 0912 باید بدانید

اکنون که مصمم هستید با خرید سیم کارت 0912 به شغل خود اعتبار ببخشید، باید بدانید که چه نکاتی در پشت این سیم‌کارت نهفته است. همان‌طور که گفتیم عددی که بعد از 912 قرار می‌گیرد، معرف کد سیم‌کارت شما است. شرکت همراه اول این کدها را به ترتیب به بازار عرضه کرد. همین امر باعث می‌شود تا قدمت کدها نیز با یکدیگر فرق داشته باشد و البته بر همین اساس قیمت آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

البته رند بودن یا نبودن این شماره نیز تأثیر بسیار زیادی بر روی قیمت سیم‌کارتی که می‌خرید دارد؛ به همین علت باید بدانید اگر قرار است سیم‌کارت با عدد رند و کد 6 تهیه کنید باید قیمتی بیش از سیم‌کارت رند با کد 8 یا 9 بپردازید؛ اما این شماره برای شما یک مزیت به ارمغان دارد. با کمک این شماره به مشتری خود اعلام می‌کنید که سال‌ها است در کار حرفه خود مشغول هستید و به‌نوعی سابقه کار برای شما محسوب می‌شود.

چه نکاتی را باید در نظر بگیرید

چه نکاتی را باید در نظر بگیرید

 

دیگر وقت خرید است

البته شاید شما همه این مزایا و اطلاعات را در مورد خرید سیم کارت 0912 داشتید؛ اما آنچه نمی‌دانستید این بود که می‌توانید این سیم‌کارت‌ها را با قیمت‌های مناسب‌تری از محلی معتبرتر تهیه کنید. ازآنجاکه این سیم‌کارت‌ها دیگر به‌صورت صفر تولید نمی‌شوند و تنها کدهایی با اعتبار قدیمی‌تر دست‌به‌دست می‌چرخند دقت کنید این سیم‌کارت‌ها آن‌ها را از محلی معتبر خریداری کنید.

البته خرید این سیم‌کارت‌ها کار سختی نیست. هم می‌توانید به‌صورت حضوری مراجعه کنید و هم می‌توانید با مراجعه به سایت 912sim با خرید سیم کارت 0912 ارزان راه ساده‌تر را انتخاب کنید. با این کار هم می‌توانید از اعتبار سیم‌کارت بهره ببرید و هم برای خود وجهه اجتماعی بالایی را با انتخاب عدد رند و قیمتی مناسب دست‌وپا کنید. از طرفی دیگر نیازی نیست حتی از شهرستان خود برای خرید به تهران بروید. می‌توانید از طریق اینترنت این سیم‌کارت را سفارش دهید و از مزایای آن برای خود و کسب‌وکارتان بهره‌مند شوید.

کلام پایانی

درست است که امروزه همه سیم‌کارت دارند و ارتباطات با این خطوط بسیار ساده‌تر از گذشته است، اما هنوز خط جداکننده میان سیم‌کارت‌های 0912 و سایر خطوط به همان قوت قدیم وجود دارد. همه کسانی که کسب‌وکارشان نیاز به اعتبار برای مشتری دارد با خرید سیم کارت 0912 سعی می‎کنند با راهی ساده‌تر این اعتبار را افزایش دهند.

شما هم اگر تصمیم دارید از این سیم‌کارت‌ها تهیه کنید، بهتر است به سایت 912sim مراجعه کنید. با این سایت از هر کجای کشور که باشید می‌توانید به‌سادگی خرید سیم کارت 0912 را به انجام برسانید و با چند کلیک ساده منتظر باشید تا خود سیم‌کارت به حضورتان برسد. از طرف دیگر می‌توانید مطمئن باشید که از محلی معتبر آن را تهیه کرده‌اید.

 

سایر لینک های مفید:

خرید آنلاین سیم کارت ، فروش سیم کارت ،  مدارک مورد نیاز جهت خرید سیم کارت ، خرید سیم کارت همراه اول ،

نمایندگی رسمی همراه اول و رایتل و ایرانسل ، خرید سیم کارت همراه اول دائمی 0910

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها