خرید

احتمالاً شما هم از ارزش سیم کارت‌های ۹۱۲ اطلاع دارید. سیم کارت‌هایی که پیش شماره ۹۱۲ دارند، از نوع دائمی بوده و توسط همراه اول عرضه می‌شوند. همراه اول اولین و در نتیجه با سابقه‌ترین اپراتور کشور است که خدمات خرید متنوعی را به میلیون‌ها مشتری عرضه می‌کند.

اما در میان سیم کارت‌های عرضه شده توسط اول همراه، سیم کارت‌های ۹۱۲ دارای ارزش و اعتبار فراوانی هستند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا برای مکالمات شخصی یا کاری خود یک سیم کارت ۹۱۲ تهیه کنند. بازار داغ خرید و فروش سیم کارت‌های ۹۱۲ باعث شده است تا بعضی از فروشندگان این سیم کارت‌ها، آن‌ها را به قیمت‌های غیرواقعی عرضه کنند.

در این مطلب قصد داریم علت محبوبیت سیم کارت‌های ۹۱۲ را بررسی کرده و شما را برای خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان راهنمایی کنیم.

علت محبوبیت سیم کارت ۰۹۱۲

سیم کارت‌های ۹۱۲ اولین سیم کارت‌‌هایی بودند که در استان تهران عرضه شدند. اولین سیم کارت‌های ۹۱۲ در سال ۱۳۷۳ در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار گرفتند. با توجه به قدمت این سیم کارت‌ها‌، می‌توان شماره‌های رندی را با پیش شماره ۹۱۲ پیدا کرد. همراه اول در ابتدای عرضه این سیم کارت‌ها، سیم کارت‌های ۹۱۲۱۱۱ را در اختیار اشخاص عادی جامعه، و سیم کارت‌های ۹۱۲۱۱۲ را در اختیار افراد دولتی و صاحب منصب قرار داد.

جالب است بدانید در ابتدا از این سیم کارت‌ها استقبال چندانی نشد، اما با گذشت زمان و تبلیغاتی که همراه اول برای فروش سیم کارت‌هایش در نظر گرفت، عده بسیار زیادی از مردم تصمیم به خرید یک سیم کارت با پیش شماره ۹۱۲ گرفتند. در واقع بسیاری از مردم ایران، طعم استفاده از سیم کارت دائمی را اولین بار با یک سیم کارت ۰۹۱۲ چشیدند.

در این میان، افرادی که جزو خریداران اولیه سیم کارت‌های ۹۱۲ بودند، توانستند سیم کارت‌های خود را با سود بسیار خوبی به فروش برسانند. از آن زمان تاکنون، بازار خرید سیم کارت‌های ۹۱۲ به شدت داغ است و این سیم کارت‌ها ارزش ریالی زیادی دارند. ارزش این دسته از سیم کارت‌ها به صورتی است که بسیاری از صاحبان سیم کارت‌های ۹۱۲، از آن‌ها به عنوان یک سرمایه استفاده می‌کنند تا با فروش به موقع آن بتوانند پول خوبی به جیب بزنند. حتی بعضی سیم کارت‌های کارکرده ۹۱۲ نیز با قیمت‌های بالایی خرید و فروش می‌شوند.

شماره تماس شما، نشانه شخصیت شماست!

خرید

پس از محبوب شدن سیم کارت‌های ۹۱۲، بسیاری از افراد برای برقراری تماس‌های تجاری به فکر استفاده از شماره‌های ۹۱۲ افتادند. در باور عامه مردم، هر چه شماره تماس یک فرد یا محل کار رند تر باشد، آن فرد یا آن کسب‌وکار اعتبار بالاتری دارد.

این باور چندان هم بی پایه و اساس نیست. هر چه یک فرد جایگاه اجتماعی بالاتر و نفوذ و قدرت بالاتری داشته باشد، شماره تماس آن شخص نیز رندتر است! چرا که چنین اشخاصی از پس خرید یک شماره رند برمی‌آیند. بنابراین، صاحبان کسب و کار و تجار همواره خرید یک شماره رند که به راحتی به خاطر سپرده شود را مد نظر قرار می‌دهند. سیم کارت‌های ۹۱۲ رند حتی اگر کار کرده باشند، متقاضیان بسیار زیادی دارد.

نکاتی که باید هنگام خرید سیم کارت ۰۹۱۲ در نظر بگیرید

نکاتی که باید هنگام خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان مد نظر قرار دهید را مرور خواهیم کرد.

صفر یا کارکرده بودن

خرید یک سیم کارت کارکرده با پیش شماره ۹۱۲، می‌تواند از خرید یک سیم کارت‌ صفر هم بهتر باشد. ممکن است بتوانید یک شماره رند ۹۱۲ را به قیمت کمتری نسبت به سیم کارت‌های رند صفر خریداری کنید. البته گاهی حتی سیم کارت‌های کارکرده ۹۱۲ به نسبت سیم کارت‌های صفر مشابه، گران‌تر هستند. بنابراین باید با جستجوی کافی، بهترین شماره ۹۱۲ را که مناسبتان است، پیدا کنید.

قدمت سیم کارت

قدمت سیم کارت، عامل دیگری است که باید در نظر بگیرید. یک سیم کارت کار کرده که مالک آن ۱۰ سال به طور مداوم مشغول استفاده از آن بوده است، شما را با مشکلاتی نظیر مزاحمت‌های تلفنی روبرو خواهد کرد. اگر شماره‌ای را پیدا کردید که بیشتر مواقع خاموش بوده، یا متعلق به شخصی که به تماس‌های زیادی در طول روز پاسخ می‌داده است نبوده، این سیم کارت ارزش خرید زیادی دارد.

کد سیم کارت ۹۱۲

سیم کارت‌های ۹۱۲ از ۰ تا ۹ کد می‌شوند. منظور از کد، عددی است که بلافاصله پس از ۹۱۲ آمده است. سیم کارت‌های ۹۱۲ با کد صفر، دیرتر عرضه شدند. بنابراین پیدا کردن شماره دلخواهتان در سیم کارت‌های با کد صفر آسان‌تر است. از طرفی، سیم کارت‌های با کد ۱، بیشترین قیمت را دارند و بعید است بتوانید سیم کارت کارنکرده‌ای با کد ۱ پیدا کنید.

سیم کارت‌های ۹۱۲ با کدهای ۲ و ۳ نیز قیمت‌های متوسطی داشته و برای کاربردهای خاص مناسب هستند. برای مثال کد ۲ برای تبلیغات و بازاریابی توصیه می‌شود. کد ۳ نیز برای استفاده‌های تجاری بسیار مناسب است.

نکات امنیتی خرید سیم کارت

در صورت خرید سیم کارت ۹۱۲ کارکرده باید نکات امنیتی را مدنظر خود قرار دهید. اگر فردی ادعای مالکیت سیم کارتی را داشت، قبل از معامله با آن فرد به اپراتور مراجعه کرده و صحت ادعای او را بررسی کنید. همچنین با گرفتن استعلام از اپراتور، از پرداخت تمامی قبوض و صورتحساب‌ها اطمینان حاصل کنید.

در پایان، باید مالکیت سیم کارت به صورت کامل به شما منتقل شود. این کار در نمایندگی‌های رسمی اپراتور، با رعایت موازین قانونی انجام می‌شود.

بهترین راه خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان

وبسایت‌هایی برای خرید سیم کارت ۹۱۲ وجود دارند که خرید از آن‌ها بهترین راه خرید یک سیم کارت ۰۹۱۲ است. خرید سیم کارت از یک وبسایت معتبر مزایای زیر را به دنبال دارد:

  • امکان جستجوی شماره مورد نظر و خرید بی دردسر سیم کارت
  • مقایسه قیمت سیم کارت‌ها
  • مشاهده مشخصات دقیق سیم کارت
  • عدم نیاز به مذاکره با مالک قبلی سیم کارت
  • انتقال قطعی و قانونی مالکیت سیم کارت
  • امکان خرید قسطی سیم کارت

کلام آخر درباره خرید سیم کارت ۰۹۱۲

در این مطلب، ویژگی‌های سیم کارت‌های ۹۱۲ را مطرح کرده و نیز خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان را از وبسایت‌های معتبر توصیه کردیم. وبسایت ۹۱۲ سیم، بهترین وبسایت برای خرید و فروش سیم کارت‌های صفر و کارکرده ۹۱۲ محسوب می‌شود. در ۹۱۲ سیم می‌توانید به راحتی سیم کارت مورد نظر خود را پیدا کرده و حتی هزینه خرید آن را به صورت قسطی بپردازید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها