مشترکین تلفن های همراه دایمی می توانند به منظور دریافت اطلاعات کارکرد تلفن همراه خود به یکی از مراکزتلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستانها) مراجعه نمایند.

شرایط دریافت خدمت ومدارک مورد نیاز:

-حضورمشترک تلفن همراه یا وکیل قانونی با وکالتنامه مورد قبول

-تکمیل و امضای فرم درخواست

-ارائه اصل وتصویر کارت ملی

-ارائه اصل وکالتنامه درصورت مراجعه وکیل قانونی

 

 

یادآوری:

–  اشخاص دارای وکالتنامه های اعم از وکالت جامع ، وکالت فروش ، وکالت کاری ،….تنها درصورتی که صراحتا“اخذ ریزمکالمات تلفن همراه (باشماره تلفن ) درآن قیدشده باشد، می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت ریزمکالمات تلفن همراه اقدام نمایند.

– صرفا” ریزمکالمات ۳ دوره آخر صورتحساب قابل ارائه به مشترکین  می باشد.

– درصورت نقل وانتقال ، ارائه ریزمکالمات به مالک جدید صرفا” ازتاریخ تنظیم سند امکانپذیر می باشد.

– درصورتیکه مالک قدیم تلفن همراه درخواست دریافت ریزمکالمات دوره مربوط به مالکیت خودراداشته باشد به علت درج هزینه ریزمکالمات در صورتحساب مالک جدید ، حضورمالک جدید نیزالزامی است .

– مشترکین درصورت اعتراض نسبت به مبلغ صورتحساب خود می توانند پس ازدریافت ریزمکالمات ، شکوائیه خود را به منظور بررسی به صورت مکتوب به واحد کنترل صورتحساب(میدان ونک خیابان ونک پ۴۰) ارائه نمایند.

–  ریزمکالمات ورودی (شماره تماس گیرنده ) تنها ازطریق مراجع قضایی قابل ارائه می باشد.

–  هزینه مکالمات رومینگ (باتوجه به قرارداد منعقده با اپراتور مربوطه ) برحسب دقیقه محاسبه می گردد.

–  درصورت ارسال پیامک درخارج ازکشورشماره (۰۰۹۸۹۱۱۰۰۵۰۰) به عنوان شماره مخاطب در ریزمکالمات مشترک درج می گردد.

–  درصورت استفاده ازسرویس انتقال مکالمه (Divert ) شماره تلفن همراه مربوطه وهزینه مکالمه در ریزمکالمه انتقال دهنده درج می گردد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها