اقدامات لازم جهت فعالسازی اینترنت سیم کارت همراه اول و خرید بسته اینترنت بدون نیاز به مراجعه به مخابرات و دفاتر پیشخوان دولت:

اگر سیم کارت همراه اول خود را به تازگی خریداری کردید و یا به طور کل اینترنت خط شما فعال نیست ابتدا باید با شماره گیری کد دستوری #231*111* اقدام به فعالسازی اینترنت سیم کارت همراه اول خود کنید.با شماره گیری این کد یک پیامک که نشان دهنده فعال شدن اینترنت خط شما میباشد دریافت میکنید.

بعد از اینکه از فعال بودن اینترنت خط خود مطمئن شدید حال باید به وبسات همراه اول مراجعه کنید و در قسمت تنظیمات اینترنت با وارد کردن شماره تلفن همراه اول خود در جای مشخص شده اقدام به دریافت تنظیمات مربوط به گوشی موبایل خود کنید.البته تنظیمات بعضی از گوشی ها به صورت دستی امکان پذیر میباشد.

در مرحله آخر و بعد از تنظیم گوشی و فعال شدن اینترنت حال برای صرفه جویی در مصرف و هزینه باید اقدام به خرید بسته های اینترنت کنید.

برای این کار کافیست از کد دستوری #32*111* استفاده کنید و بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید.وبسایت 912سیم بسته های یک ماهه همراه اول را برای کسانی که روزانه با اینترنت سروکار دارند رابه عنوان به صرفه ترین بسته اینترنت همراه اول به شما پیشنهاد میکند.

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها