بسته های خوشامد برای مشترکین جدید اعتباری (از این جیب به اون جیب):

از ابتدای پاییز ۹۳ بسته های خوشامد جدید با مشخصات زیر به مشترکین عزیزی که به خانواده بزرگ همراه اول می پیوندند ارائه می شود:

  • بعد از انجام اولین شارژ با هر مبلغی از طرف مشترک (از تمامی کانالها به جز جیرینگ)، ۵،۰۰۰ تومان اعتبار داخل شبکه هدیه به حساب مشترک شارژ می شود.
  • فعال شدن اعتبار هدیه مستلزم انجام حداقل یک شارژ (به هر مبلغی) در مدت حداکثر سه ماه از زمان ثبت نام (Registration) در سیستم می باشد، بدیهی است چنانچه اولین شارژ پس از گذشت سه ماه از ثبت نام انجام گیرد، اعتبار هدیه به آن تعلق نخواهد گرفت.
  • در صورت انتقال اعتبار از یک مشترک به مشترک دیگر اعتبار هدیه برای مشترک دوم فعال نخواهد شد. (برای دریافت اعتبار هدیه نیاز است تا حتما خود مشترک اقدام به شارژ نماید.)
  • امکان استفاده از اعتبار هدیه برای انجام کلیه فعالیت های داخل شبکه اعم از مکالمه، ارسال پیامک، استفاده از اینترنت، خرید بسته های مختلف وجود دارد.
  • اعتبار هدیه قابل انتقال نمی باشد.
  • فعال سازی بسته های خوشامد جدید بر روی سیم کارت اعتباری تا پایان پاییز ادامه دارد.(این طرح تا اطلاع ثانوی تمدید شده است)

سیم کارت های اعتباری پنج هزار تومانی

قیمت این سیم کارتهای اعتباری ۵،۰۰۰ تومان است که شامل ۵۰۰ تومان اعتبار اولیه و ۵،۰۰۰ تومان اعتبار هدیه پس از اولین شارژ می باشد.

برای فعال شدن اعتبار هدیه کافی است، یک شارژ (به هر مبلغی) در مدت حداکثر سه ماه از زمان ثبت نام انجام گیرد. با این اعتبار  هدیه می توان کلیه فعالیت های داخل شبکه اعم از مکالمه، ارسال پیامک، استفاده از اینترنت و یا خرید بسته های مختلف را انجام داد.

سیم کارت های اعتباری ده هزار تومانی

قیمت این سیم کارتهای اعتباری ۱۰،۰۰۰ تومان است که شامل ۵،۰۰۰ تومان اعتبار اولیه و ۵،۰۰۰ تومان اعتبار هدیه پس از اولین شارژ می باشد.

برای فعال شدن اعتبار هدیه کافی است، یک شارژ (به هر مبلغی) در مدت حداکثر سه ماه از زمان ثبت نام انجام گیرد. با این اعتبار  هدیه می توان کلیه فعالیت های داخل شبکه اعم از مکالمه، ارسال پیامک، استفاده از اینترنت و یا خرید بسته های مختلف را انجام داد.


جمعه های رویایی ویژه سیم کارت دانشجو

جشنواره جمعه های رویایی مختص مشترکین سیم کارت دانشجو می باشد. مشترکین این سیم کارتها می توانند با فعال سازی رایگان در این جشنواره شرکت کنند.

شروع جشنواره از ۱۳۹۳.۰۶.۲۸ بوده و تا پایان آذر ماه ۱۳۹۳ ادامه می یابد. (این طرح تا پایان سال ۱۳۹۳ تمدید شده است.) در طول این مدت مشترکینی که جشنواره جمعه های رویایی را فعال نموده اند می توانند از امکان مکالمه رایگان نامحدود داخل شبکه (شبکه همراه اول و تلفن ثابت) در روزهای جمعه بهره مند گردند.

شیوه فعال سازی:

مشترکین سیم کارت دانشجویی با شماره گیری کد دستوری #۴۴*۱۱۱* به صورت رایگان می توانند طرح جمعه های رویایی را روی سیم کارت خود فعال کنند.


ارتباط ارزان ، اینترنت رایگان

همراه اول بر اساس سطوح مصرف مشترکین خود اقدام به طراحی بسته های مختلف برای مشترکین دائمی نموده است و برای مدت محدودی بسته های اینترنت پرسرعت نوترینو در این بسته به صورت رایگان به مشترکین داده خواهد شد.

این طرح شامل سه بسته ترکیبی می باشد که هر کدام از این بسته ها دربرگیرنده میزان مشخصی مکالمه، پیامک و اینترنت است، که در ازای قیمت مشخصی برای مشترک فعال می گردد.

مشخصات بسته های قیمتی:

نام بسته

مدت زمان فعالسازی

قیمت بسته

(ریال)

مکالمه داخل شبکه
(دقیقه)

پیامک داخل شبکه
(تعداد)

اینترنت

کم بسته

یک ماه

۵۰،۰۰۰

۷۵

۷۵   

۱۵۰ مگابایت

خوش بسته

یک ماه

۲۵۰،۰۰۰

۴۰۰

۴۰۰

۱ گیگابایت

پر بسته

یک ماه

۵۰۰،۰۰۰

۱۰۰۰

۱۰۰۰

۲ گیگا بایت


  مشترکین می توانند از دقایق موجود در این طرح برای تماس های داخل شبکه یعنی شماره های همراه اول و تلفن های ثابت استفاده کنند.


نکاتی درباره استفاده از اینترنت نوترینو موجود در بسته ها:


  در صورتی که سرویس اینترنت مشترک فعال نباشد، بسته فعال می گردد ولی طی پیامکی نحوه فعال سازی سرویس اینترنت به مشترک اطلاع رسانی می گردد.

  در صورتی که مشترک بسته قیمتی داشته باشد و سپس درخواست فعالسازی بسته اینترنت را ارسال کند و هنوز حجم اینترنت بسته قیمتی پایان نیافته باشد، برای فعال سازی بسته اینترنت هوشمند از مشترک از طریق پیامک و یا USSD تاییدیه گرفته می شود.

نحوه ی پرداخت هزینه بسته های قیمتی برای مشترکین چگونه است؟
هزینه بسته برای مشترکین دائمی به صورتحساب دوره‌ی آنها افزوده می شود.

شرایط تمدید بسته های قیمتی چگونه است؟
تمدید زمانی بسته ها بصورت خودکار انجام می گردد ولی بسته ها پس از اتمام حجم بصورت خودکار تمدید نمی شوند.


   تمدید زمانی خودکار بسته های قیمتی از طریق پیامک به مشترک اطلاع رسانی می شود. در صورت عدم تمایل مشترک می بایست با ارسال کد و یا پیامک مربوطه بسته خود را لغو کند.

آیا امکان تغییر بسته وجود دارد؟
در صورتی که قبل از اتمام بسته قیمتی A ، کد بسته دیگری مثلا B ارسال شود و درخواست تغییر بسته گردد، تا پایان مهلت زمانی بسته A این بسته فعال است و پس از آن بسته A غیرفعال و بسته B جایگزین آن می شود.

فعال سازی بسته های قیمتی:

هنگامی که مشترک از طریق پیام کوتاه برای خرید بسته اقدام کند، پس از ارسال پیام کوتاه به ۸۰۶۶ و دریافت پاسخ آن، می تواند بسته دلخواه خود را انتخاب کند. اگر پیامک دریافت شده را با عدد یک پاسخ دهد، بسته کم بسته، اگر پیامک دریافت شده را با عدد دو پاسخ دهد، بسته خوش بسته و اگر پیامک دریافت شده را با عدد سه پاسخ دهد، بسته پربسته برای مشترک فعال می شود. برای استعلام وضعیت بسته می بایست عدد ۰  و برای دریافت راهنما می بایست عدد ۹ به ۸۰۶۶ ارسال شود. همچنین  برای  فعال سازی بسته از طریق کدهای دستوری می بایست مطابق جدول زیر عمل شود.

سطح ۱

سطح ۲

سطح ۴

سطح ۵

کد دسترسی مستقیم


دائمی

*۱۱۱#

طرح های تشویقی
*۱۱۱*۳#

بسته های قیمتی
*۱۱۱*۳۵#

۱.  فعال سازی کم بسته

۳۵۱#*۱۱۱*

 

۲.  فعال سازی خوش بسته

۳۵۲#*۱۱۱*

 

۳.  فعال سازی پربسته

۳۵۳#*۱۱۱*

 
  1. ۰.  استعلام بسته

۳۵۰#*۱۱۱*

 

۵.  لغو تمدید خودکار بسته

۳۵۵#*۱۱۱*

 

۹.  راهنما

۳۵۹#*۱۱۱*

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها